چگونه طراحی وب سایت می تواند در زمان، استرس و هزینه شما صرفه جویی کند. شایعات شایعه شده در مورد طراحی وب سایت - طراحی سایت چیست

Wiki Article

اما پرتال هم مزایای خاص خود را دارد. اولین مساله این است که پرتال یک سایت ساز و فروشگاه ساز ایرانی است که با توجه به نیازهای فارسی زبانان نوشته شده است. بنابراین اگر قصد استفاده از قالب آماده را داشته باشید، در پرتال به قالب هایی سریع تر و بهتر دسترسی خواهید داشت.

امکان کدنویسی بهینه از نظر موتورهای جستجو گوگل و سئو سریع سایت

وب سایت شما باید هویت داشته باشد. طراحی سایت شما باید نشان دهد که کسب و کارتان چه باورها و ارزش‌هایی دارد.

ایجاد حس صمیمیت در کاربر باعث می‌شود که اعتماد بالاتری به شما پیدا کند و همین امر افزایش نرخ تبدیل را به همراه دارد.

طراحی قالب اختصاصی برای سایت وردپرسی، برای وب‌سایت‌های محتوا محور یا بیزینس‌های کوچک، گزینه بسیار مناسبی است.

برای همین قبل از استفاده از این نوع قالب‌ها، باید حتما با کارشناسان تیم طراحی سایت در تماس باشید تا بتوانید بهترین قالب را انتخاب کنید.

وقتی با طراحی وب سایت تعاملی حس صمیمیت و تجربه خوبی در مخاطبان خود ایجاد می‌کنید، آن‌ها ناخودآگاه به شما وفادار شده و به اصطلاح نمک گیرتان خواهند شد.

طراحی تعاملی سایت فرصت بیشتری برای شما فراهم می‌کند تا رضایت مشتریان خود را به دست آورید. این موضوع باعث می‌شود که مخاطبان و مشتریان شما را به دیگران هم معرفی کنند؛ حتی ممکن است آدرس سایت شما را در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

در صورت نیاز اتصال بانک اطلاعات سایت به نرم افزارهای مالی و انبار فروشگاه شما از طریق وب سرویس یا در نهایت فایل اکسل در هزینه و زمان شما در طول استفاده از فروش آنلاین بسیار صرفه اقتصادی خواهد داشت.

مهم‌ترین دغدغۀ مجموعۀ سلینوی کاله، معرفی محصولات جدید خود به بهترین شکل ممکن بود. یک برنامۀ حرفه‌ای و هدفمند راهکاری بود که تیم تولید محتوای نوین ارائه داد.

می‌توان گفت که بهترین گزینه برای کسانی که بیزینس کوچک دارند و نمی‌خواهند هزینه گزاف برای خدمات طراحی سایت بپردازند. طراحی سایت با استفاده از وردپرس است.

طراحی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای به همراه سئو عالی به شما افزایش اعتبار و فروش خواهد داد. بنابراین درب های دیگری به روی شما در ورود به بازار های دیگر محصولات باز خواهد کرد.

طراحی سایت با وردپرس یا با کمک قالب‌های آماده انجام می‌شود یا اینکه متخصصان وردپرس اقدام به طراحی قالب اختصاصی می‌نمایند.

معرفی کامل محصولات، امکان درج چندین عکس برای محصول، امکان ایجاد اسلاید شو برای محصول، شرح محصول و بارکد برای محصولات.
برای اجرای موفقیت آمیز طراحی وب تعاملی نیاز است که المان‌ها و عناصر زیادی مورد بررسی قرار گیرند تا براساس آن‌ها بتوان رفتار مخاطب را شناسایی کرد. برای مثال المان‌های زیبا شناختی، صداها، حرکات فضای کاری و غیره، همگی در این نوع طراحی به منظور ایجاد تعاملاتی مفید و ساده بین کاربر و سایت زیر ذره‌بین قرار می‌گیرند.

اگر بخواهیم همه دلایل اهمیت استفاده از وردپرس را خلاصه کنیم، می‌توانیم بگویم:

از مهم ترین ویژگی های کاسپید در طراحی سایت فروشگاهی ، اجرای آن بصورت کاملا اختصاصی و بر اساس نیاز و درخواست کارفرما می باشد. ما به هیچ وجه از هیچ پکیج فروشگاه ساز آماده ای استفاده نمی کنیم و طراحی سایت را بصورت کاملا اختصاصی طراحی و برنامه نویسی می کنیم بگونه ای که تمامی نیازهای شما با توجه به نوع محصول و مخاطبین شما سنجیده شده و تمامی الگوریتم های فروش، تخفیف و ارسال کالا پیاده سازی میشوند.

میخام که دوباه از وردپرس استفاده کنم سایت قبلی رو بالا میاره

با صرف نظر از آنکه حوزه کاری شما چه چیزی است، در هر وبسایتی برخی از صفحات (برگه‌ها) هستند که معمولا وجود آنها ضروری و ثابت است. مثل صفحه اصلی، درباره ما، تماس با ما و غیره؛ به همین خاطر در این بخش قصد داریم توضیحات بیشتر به شما نحوه ایجاد یک صقحه (برگه) در وردپرس را آموزش دهیم تا علاوه بر ایجاد صفحات ضروری، بتوانید در آینده هر صفحه‌ای را که نیاز داشتید خودتان به راحتی اضافه کنید.

به همین دلیل، در دنیای دیجیتال، کیفیت خدمات طراحی سایت و نحوه دریافت آن، به اندازه چیدمان ویترین مغازه‌تان مهم است.

هر چیزی که درباره هاست ایمیل یا میزبانی ایمیل باید بدانید

سپس جهت پاسخ به هرگونه سوال و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

دانلود و استفاده این نوع قالب‌ها که به قالب نال شده معروف است، برای سایت بسیار خطرناک است. زیرا مشخص نیست که قالب امن است یا نه؟

سپس تیم ما، براساس موارد اعلام شده، سایتی مخصوص شما طراحی خواهند کرد.

مطابق شکل اینجا زیر بعد از اضافه کردن برگه‌ها به فهرست مکان نمایش برگه را در قسمت تنظیمات فهرست اضافه کنید. سپس دکمه ذخیره فهرست را بزنید. البته شما در این صفحه می‌توانید با سایت منبع کشیدن و رها کردن برگه‌ها، ترتیب قرارگیری آنها در فهرست سایت را تغییر دهید.

خانه مقالات وردپرس آموزش ساخت سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت

تمام استانداردهای سئو (بهینه این سایت سازی برای موتورهای جستجو) در وب سایت شما رعایت شده است و به راحتی می‌تواند رتبه های بالای گوگل را کسب کند.

Report this wiki page